Je bent hier:

Beste bezoekers,

Ondanks alle versoepelingen is het nog steeds verplicht om tickets online aan te schaffen. Als doorstroomlocatie hoeven wij voor de entree geen corona toegang bewijs te vragen. We weten echter nog niet precies welke maatregelen er straks nog wel gelden. We hopen hier deze week meer duidelijkheid over te krijgen. Houd de website in de gaten voor de laatste informatie.

Bij de entree is géén ticket verkoop!

Deze melding verdwijnt pas als u onderaan op 'AKKOORD' heeft gedrukt.

Bij het aanschaffen van tickets verklaart u dat iedereen in uw gezelschap op de dag van bezoek alle onderstaande vragen met 'nee' kunt beantwoorden. Indien dit niet het geval is, blijf thuis en neem contact met ons op.


AKKOORD EN SLUITEN

Ticket reserveren Sprookjeswonderland

Entree vanaf 2 jaar
€12,50

In verband met de Corona maatregelen dient een ticket altijd online te worden aangeschaft. Bij de entree van het park is geen ticket verkoop. U ontvangt uw tickets per mail. Uw ticket wordt bij de entree van het park gescand vanaf uw telefoon of papier. Gescande tickets zijn niet meer geldig.

Eénmaal aangeschafte tickets kunnen niet worden teruggestuurd, geruild of omgewisseld voor een ticket voor een andere dag.

De tickets die u bestelt zijn uitsluitend geldig op de door u gekozen dag en geven toegang binnen het gekozen tijdsvenster. U dient binnen dit tijdsvenster het park te betreden, maar u mag daarna in het park blijven tot sluitingstijd. U heeft tickets nodig voor iedere persoon die op de dag van bezoek 2 jaar of ouder is. Bij twijfel over de leeftijd van kinderen kunnen wij u bij de entree vragen naar een geboortebewijs. Voor kinderen onder de 2 jaar heeft u geen reservering nodig.

Heeft u na 10 minuten nog geen mail ontvangen, controleer dan of de mails in de ongewenste berichten terecht zijn gekomen. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op.

Voldoende tickets
Beperkt tickets
Tickets uitverkocht
Tijdsblok afgelopen

Kies uw datum en tijdsvenster

Terug

Verkeershinder op 26 september

Op zondag 26 september vindt er in de regio een groot sportevenement (IRONMAN) plaats. In- en rond Enkhuizen zijn diverse wegen afgesloten of is er sprake van verkeershinder tussen 10.30 en 14.00 uur. Er zijn omleidingsroutes ingesteld maar houdt rekening met vertraging. Wij gaan deze dag soepel om met mensen die niet voor het einde van het geboekte tijdsslot het park betreden.
  • Hoe werkt het online boeken?

    Hoe werkt het online boeken?

    Kies eerst het aantal tickets wat u wilt boeken. Vervolgens klikt u in de kalender op de dag waarop u het park wilt bezoeken. Klik daarna op één van de beschikbare aankomsttijden. Tot slot klikt u op de knop 'RESERVEREN'. De verdere procedure spreekt voor zich en is vergelijkbaar met het plaatsen van een bestelling in iedere willekeurige webshop.

  • Wat betekent het als het tijdsvenster oranje is?

    Wat betekent het als het tijdsvenster oranje is?

    Als het tijdslot oranje is zijn er nog een beperkt aantal tickets beschikbaar. Tussen de haakjes staat hoeveel tickets er nog beschikbaar zijn. Bestaat uw gezelschap uit meer personen dan het aantal tussen de haakjes, dan is het helaas niet meer mogelijk te boeken voor dit tijdsvenster. U zult dan een ander tijdsvenster moeten kiezen.

  • Zijn er nog tickets beschikbaar als het tijdsvenster rood is?

    Zijn er nog tickets beschikbaar als het tijdsvenster rood is?

    Nee, er zijn helaas geen tickets meer beschikbaar. Zijn er meerdere tijdsvensters rood of zelfs allemaal, dan is het maximaal aantal toegestane bezoekers die dag bereikt. U zult een andere dag van bezoek moeten kiezen.

  • Kan ik tickets kopen bij de entree?

    Kan ik tickets kopen bij de entree?

    Nee. In verband met de Corona maatregelen dient een ticket altijd online te worden aangeschaft via onze eigen website. Bij de entree van het park is geen ticket verkoop!

  • Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

    Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

    Voor kinderen onder de 2 jaar heeft u geen tickets of reservering nodig. Wel kunnen wij bij twijfel over de leeftijd van het kind bij de ingang vragen om het geboortebewijs.

  • Zijn er geen aparte tickets voor kinderen of voor 65+ ers?

    Zijn er geen aparte tickets voor kinderen of voor 65+ ers?

    Nee, bij ons betaald iedereen vanaf 2 jaar dezelfde entreeprijs. In het verleden kregen volwassenen boven de 65 jaar een geringe korting. Met ingang van 2021 is deze korting komen te vervallen.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Online accepteren wij de volgende betaalmogelijkheden:

    - iDEAL
    - Creditcard (Visa, MasterCard, American Express, Maestro, CartaSi, PostePay en Cartes Bancaires)
    - ApplePay
    - SOFORT Banking
    - Bancontact
    - Giropay
    - EPS
    - Przelewy24
    - KBC/CBC Payment Button
    - Belfius Direct Net

  • Moet ik de tickets uitprinten?

    Moet ik de tickets uitprinten?

    De e-tickets kunnen gescand worden vanaf uw smartphone. Uitprinten is dus niet noodzakelijk. Zorg er wel voor dat u de tickets heeft opgezocht op uw telefoon en dat het scherm van uw telefoon niet te donker staat ingesteld.

  • Kan ik gekochte tickets ruilen of retourneren?

    Kan ik gekochte tickets ruilen of retourneren?

    Eénmaal aangeschafte tickets kunnen niet worden teruggestuurd, geruild of omgewisseld voor een ticket voor een andere dag. Uitzondering hierop zijn maatregelen van de overheid i.v.m. Corona waardoor u ons park niet kunt/mag bezoeken. Neem in dat geval contact met ons op.

  • Hoe kan ik mijn cadeaubon of ticket via de personeelsvereniging boeken?

    Hoe kan ik mijn cadeaubon of ticket via de personeelsvereniging boeken?

    Heeft een waardebon of entreebewijs die bij de entree van het park toegang geeft voor één persoon? Neemt u dan contact met ons op per telefoon of mail.

    Heeft u een bon of code die recht geeft op korting bij het boeken van een e-ticket? Volg dan de volgende stappen:

    • -  Volg de normale stappen in het bestelproces.
    • -  In het scherm met het overzicht van uw tickets kunt u de codes invoeren. Na het invoeren van iedere code dient u op ‘toevoegen’ te klikken.
    • -  Per ticket kunt u een code invoeren. Sommige codes zijn éénmaal te gebruiken, anderen kunnen vaker worden gebruikt. Dit staat aangegeven bij de code die in uw bezit is.
    • -  Tot slot klikt u op ‘afrekenen’ en vult u uw gegevens in. Als u niets hoeft af te rekenen maakt het niet uit welke betaalmethode u kiest.
    • -  U ontvangt uw tickets op het door u opgegeven mail adres.
  • Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat?

    Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat?

    Heeft u een bon of code die recht geeft op korting bij het boeken van een e-ticket? Volg dan de volgende stappen:

    • -  Volg de normale stappen in het bestelproces.
    • -  In het scherm met het overzicht van uw tickets kunt u de codes invoeren. Na het invoeren van iedere code dient u op ‘toevoegen’ te klikken.
    • -  Per ticket kunt u een code invoeren. Sommige codes zijn éénmaal te gebruiken, anderen kunnen vaker worden gebruikt. Dit staat aangegeven bij de code die in uw bezit is.
    • -  Tot slot klikt u op ‘afrekenen’ en vult u uw gegevens in. Als u niets hoeft af te rekenen maakt het niet uit welke betaalmethode u kiest.
    • -  U ontvangt uw tickets op het door u opgegeven mail adres.
  • Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Iedere code kan een maximaal aantal keer gebruikt worden. De meeste codes zijn maar éénmaal te gebruiken, als dat gebeurt is, werkt deze niet meer. Ook kan het zijn dat u de code verkeerd heeft ingegeven of dat het een niet bestaande code betreft.

  • Zijn er seizoenkaarten verkrijgbaar?

    Zijn er seizoenkaarten verkrijgbaar?

    Momenteel zijn er helaas nog geen seizoenkaarten verkrijgbaar.

  • Zijn er cadeaubonnen voor de entree verkrijgbaar?

    Zijn er cadeaubonnen voor de entree verkrijgbaar?

    Helaas zijn er momenteel geen cadeaubonnen verkrijgbaar.