Je bent hier:
  • Home
  • Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Aanschaffen Tickets

  • Kan ik tickets kopen bij de entree?

    Kan ik tickets kopen bij de entree?

    Nee. In verband met de Corona maatregelen dient een ticket altijd online te worden aangeschaft via onze eigen website. Bij de kassa van het park is geen ticket verkoop.

  • Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

    Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

    Voor kinderen onder de 2 jaar heeft u geen tickets of reservering nodig. Wel kunnen wij bij twijfel over de leeftijd van het kind bij de ingang vragen om het geboortebewijs.

  • Zijn er geen aparte tickets voor kinderen of voor 65+ ers?

    Zijn er geen aparte tickets voor kinderen of voor 65+ ers?

    Nee, bij ons betaald iedereen vanaf 2 jaar dezelfde entreeprijs. In het verleden kregen volwassenen boven de 65 jaar een geringe korting. Met ingang van 2021 is deze korting komen te vervallen.

  • Hoe werkt het online boeken?

    Hoe werkt het online boeken?

    Kies eerst het aantal tickets wat u wilt boeken. Vervolgens klikt u in de kalender op de dag waarop u het park wilt bezoeken. Klik daarna op één van de beschikbare aankomsttijden. Tot slot klikt u op de knop 'RESERVEREN'. De verdere procedure spreekt voor zich en is vergelijkbaar met het plaatsen van een bestelling in iedere willekeurige webshop.

  • Wat betekent het als het tijdsvenster oranje is?

    Wat betekent het als het tijdsvenster oranje is?

    Als het tijdslot oranje is zijn er nog een beperkt aantal tickets beschikbaar. Tussen de haakjes staat hoeveel tickets er nog beschikbaar zijn. Bestaat uw gezelschap uit meer personen dan het aantal tussen de haakjes, dan is het helaas niet meer mogelijk te boeken voor dit tijdsvenster. U zult dan een ander tijdsvenster moeten kiezen.

  • Zijn er nog tickets beschikbaar als het tijdsvenster rood is?

    Zijn er nog tickets beschikbaar als het tijdsvenster rood is?

    Nee, er zijn helaas geen tickets meer beschikbaar. Zijn er meerdere tijdsvensters rood of zelfs allemaal, dan is het maximaal aantal toegestane bezoekers die dag bereikt. U zult een andere dag van bezoek moeten kiezen.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Online accepteren wij de volgende betaalmogelijkheden:

    - iDEAL
    - Creditcard (Visa, MasterCard, American Express, Maestro, CartaSi en Cartes Bancaires)
    - SOFORT Banking
    - Bancontact
    - Giropay

  • Moet ik de tickets uitprinten?

    Moet ik de tickets uitprinten?

    De e-tickets kunnen gescand worden vanaf uw smartphone. Uitprinten is dus niet noodzakelijk. Zorg er wel voor dat u de tickets heeft opgezocht op uw telefoon en dat het scherm van uw telefoon niet te donker staat ingesteld.

  • Kan ik gekochte tickets ruilen of retourneren?

    Kan ik gekochte tickets ruilen of retourneren?

    Eénmaal aangeschafte tickets kunnen niet worden teruggestuurd, geruild of omgewisseld voor een ticket voor een andere dag. Uitzondering hierop zijn maatregelen van de overheid i.v.m. Corona waardoor u ons park niet kunt/mag bezoeken.

  • Hoe kan ik mijn cadeaubon of ticket via de personeelsvereniging boeken?

    Hoe kan ik mijn cadeaubon of ticket via de personeelsvereniging boeken?

    Heeft een waardebon of entreebewijs die bij de entree van het park toegang geeft voor één persoon? Neemt u dan contact met ons op per telefoon of mail.

    Heeft u een bon of code die recht geeft op korting bij het boeken van een e-ticket? Volg dan de volgende stappen:

    • -  Volg de normale stappen in het bestelproces.
    • -  In het scherm met het overzicht van uw tickets kunt u de codes invoeren. Na het invoeren van iedere code dient u op ‘toevoegen’ te klikken.
    • -  Per ticket kunt u een code invoeren. Sommige codes zijn éénmaal te gebruiken, anderen kunnen vaker worden gebruikt. Dit staat aangegeven bij de code die in uw bezit is.
    • -  Tot slot klikt u op ‘afrekenen’ en vult u uw gegevens in. Als u niets hoeft af te rekenen maakt het niet uit welke betaalmethode u kiest.
    • -  U ontvangt uw tickets op het door u opgegeven mail adres.
  • Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat?

    Ik heb een kortingscode, hoe werkt dat?

    Heeft u een bon of code die recht geeft op korting bij het boeken van een e-ticket? Volg dan de volgende stappen:

    • -  Volg de normale stappen in het bestelproces.
    • -  In het scherm met het overzicht van uw tickets kunt u de codes invoeren. Na het invoeren van iedere code dient u op ‘toevoegen’ te klikken.
    • -  Per ticket kunt u een code invoeren. Sommige codes zijn éénmaal te gebruiken, anderen kunnen vaker worden gebruikt. Dit staat aangegeven bij de code die in uw bezit is.
    • -  Tot slot klikt u op ‘afrekenen’ en vult u uw gegevens in. Als u niets hoeft af te rekenen maakt het niet uit welke betaalmethode u kiest.
    • -  U ontvangt uw tickets op het door u opgegeven mail adres.
  • Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Iedere code kan een maximaal aantal keer gebruikt worden. De meeste codes zijn maar éénmaal te gebruiken, als dat gebeurt is, werkt deze niet meer. Ook kan het zijn dat u de code verkeerd heeft ingegeven of dat het een niet bestaande code betreft.

  • Zijn er seizoenkaarten verkrijgbaar?

    Zijn er seizoenkaarten verkrijgbaar?

    Momenteel zijn er helaas nog geen seizoenkaarten verkrijgbaar.

  • Zijn er cadeaubonnen voor de entree verkrijgbaar?

    Zijn er cadeaubonnen voor de entree verkrijgbaar?

    Helaas zijn er momenteel geen cadeaubonnen verkrijgbaar.

Algemene Vragen

  • Welke Corona maatregelen gelden?

    Welke Corona maatregelen gelden?

    De maatregelen op het park die gelden in verband met Corona kunnen per dag wisselen. Hierbij volgen wij het protocol Veilig Samen Uit en de landelijk geldende voorschriften. Helaas kunnen ook wij geen voorspellingen doen over versoepelingen of aanscherpingen van de maatregelen.
    Een overzicht van de huidige maatregelen vindt u hier.

  • Mag de hond mee het park in?

    Mag de hond mee het park in?

    Kind- en mensvriendelijke honden zijn toegestaan mits te allen tijde kort aangelijnd. Wij gaan er van uit dat de hond voor bezoek is uitgelaten, eventuele ongelukjes dient u direct op te ruimen. De Kinderboerderij is uiteraard verboden toegang voor de hond.

  • Is het park rookvrij?

    Is het park rookvrij?

    Sprookjeswonderland is bijna geheel rookvrij. Roken is alleen nog toegestaan op 4 plekken verspreidt over het park.

  • Is het park goed toegankelijk voor rolstoelen?

    Is het park goed toegankelijk voor rolstoelen?

    Ons park is goed toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers. In verband met het coronavirus is het tijdelijk niet mogelijk om mensen met een beperking te assisteren bij de attracties.

  • Zijn er ook rolstoelen te huur?

    Zijn er ook rolstoelen te huur?

    Wij hebben een aantal rolstoelen beschikbaar. Hiervoor betaalt u alleen € 20,00 borg. Een rolstoel kunt u per mail of telefonisch reserveren.

  • Heeft u ook karretjes of bolderkarren te huur?

    Heeft u ook karretjes of bolderkarren te huur?

    Nee, helaas deze hebben wij niet.

  • Zijn stepjes, skeelers en (loop)fietsen toegestaan in het park?

    Zijn stepjes, skeelers en (loop)fietsen toegestaan in het park?

    Nee, deze zijn niet toegestaan in het park. Uitsluitend medische hulpmiddelen zijn toegestaan.

  • Waar kan ik mijn auto parkeren?

    Waar kan ik mijn auto parkeren?

    U kunt parkeren op ons parkeerterrein voor de ingang of één van onze andere terreinen. Parkeren is bij ons gratis.

  • Kan ik mijn elektrische auto bij u opladen?

    Kan ik mijn elektrische auto bij u opladen?

    Nee, wij hebben geen voorzieningen om elektrische voertuigen op te laden.

  • Hoe laat sluiten de attracties?

    Hoe laat sluiten de attracties?

    Onze attracties zijn geopend tot een kwartier voor sluitingstijd van het park. Indien er nog een wachtrij bij een attractie aanwezig is, kunt u tot een kwartier voor sluitingstijd aansluiten in de wachtrij.

  • Mag ik eigen etenswaren meenemen?

    Mag ik eigen etenswaren meenemen?

    Ja hoor, geen probleem. U mag overal in het park plaatsnemen behalve in de restaurants en het terras van restaurant 'de Vergulde Koekepan'. Op het entreeplein is zelfs een speciale overdekte picknick-plaats.