Je bent hier:
  • Home
  • Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen

Aanschaffen Tickets

  • Welke soorten tickets zijn verkrijgbaar?

    Welke soorten tickets zijn verkrijgbaar?

    Wij hebben tickets op datum en tickets zonder datum. De tickets op datum zijn uitsluitend te gebruiken op de door u gekozen datum en zijn daarom ook voordeliger. De tickets zonder datum zijn te gebruiken tot de datum aangegeven bij aanschaf. Na deze datum zijn de tickets niet meer bruikbaar. Eventueel zijn er ook tickets verkrijgbaar bij de entree van het park.

  • Hoe werkt het boeken van een ticket op datum?

    Hoe werkt het boeken van een ticket op datum?

    Kies eerst het aantal tickets wat u wilt boeken. Vervolgens klikt u in de kalender op de dag waarop u het park wilt bezoeken. Klik daarna op één van de beschikbare aankomsttijden. Tot slot klikt u op de knop 'BESTELLEN'. De verdere procedure spreekt voor zich en is vergelijkbaar met het plaatsen van een bestelling in iedere willekeurige webshop.

  • Wat betekenen de kleuren van de tijdsvakken?

    Wat betekenen de kleuren van de tijdsvakken?

    Als het tijdsvak groen gekleurd is, zijn er nog voldoende tickets beschikbaar. Als het tijdslot oranje is, zijn er nog een beperkt aantal tickets beschikbaar. Tussen de haakjes staat hoeveel tickets er nog beschikbaar zijn. Bestaat uw gezelschap uit meer personen dan is het helaas niet meer mogelijk te boeken voor dit tijdsvak. U zult dan een ander tijdsvak moeten kiezen. Zijn er meerdere tijdsvakken rood dan zijn er geen vroegboektickets meer beschikbaar voor deze dag. U zult een andere dag van bezoek moeten kiezen of kiezen voor een ticket zonder datum.

  • Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

    Tot welke leeftijd zijn kinderen gratis?

    Voor kinderen onder de 2 jaar heeft u geen tickets nodig. Wel kunnen wij bij twijfel over de leeftijd van het kind bij de ingang vragen om het geboortebewijs.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Online accepteren wij de volgende betaalmogelijkheden:

    - iDEAL
    - Creditcard (Visa, MasterCard, Maestro)
    - Bancontact
    - V-pay

  • Moet ik de tickets uitprinten?

    Moet ik de tickets uitprinten?

    Nee, dit is niet nodig. De tickets kunnen gescand worden vanaf uw smartphone.  Zorg er bij de entree wel voor dat u de tickets heeft opgezocht op uw telefoon en dat het scherm van uw telefoon niet te donker staat ingesteld.

  • Kan ik gekochte tickets ruilen of retourneren?

    Kan ik gekochte tickets ruilen of retourneren?

    Eénmaal aangeschafte tickets kunnen niet worden teruggestuurd, geruild of omgewisseld voor een ticket voor een andere dag of seizoen.

  • Hoe kan ik mijn kortingscode of ticket via de personeelsvereniging boeken?

    Hoe kan ik mijn kortingscode of ticket via de personeelsvereniging boeken?

    Heeft u een bon of code die recht geeft op korting bij het boeken van een ticket? Volg dan de volgende stappen:

    • -  Volg de normale stappen in het bestelproces.
    • -  In het scherm met het overzicht van uw tickets kunt u de codes invoeren. Na het invoeren van iedere code dient u op ‘toevoegen’ te klikken.
    • -  Per ticket kunt u een code invoeren. Sommige codes zijn éénmaal te gebruiken, anderen kunnen vaker worden gebruikt. Dit staat aangegeven bij de code die in uw bezit is.
    • -  Tot slot klikt u op ‘afrekenen’ en vult u uw gegevens in. Als u niets hoeft af te rekenen maakt het niet uit welke betaalmethode u kiest.
    • -  U ontvangt uw tickets op het door u opgegeven mail adres.
  • Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Iedere code kan een maximaal aantal keer gebruikt worden. De meeste codes zijn maar éénmaal te gebruiken, als dat gebeurt is, werkt deze niet meer. Ook kan het zijn dat u de code verkeerd heeft ingegeven, de code alleen gebruikt kan worden voor een ander product of dat het een niet bestaande code betreft.

  • Zijn er seizoenspassen verkrijgbaar?

    Zijn er seizoenspassen verkrijgbaar?

    Met ingang van seizoen 2022 zullen er weer seizoenspassen verkrijgbaar zijn. Kijk hier voor meer informatie.

  • Zijn er cadeaubonnen voor de entree verkrijgbaar?

    Zijn er cadeaubonnen voor de entree verkrijgbaar?

    De tickets zonder datum kunt u prima cadeau doen. De ontvanger kan de tickets gebruiken wanneer hij of zij dat wil zolang de tickets maar voor de aangegeven datum worden gebruikt. Deze datum staat duidelijk vermeld bij het aanschaffen en ook op de ticket zelf. Bij de entree van het park zijn eventueel ook cadeaukaarten verkrijgbaar.

Algemene Vragen

  • Welke Corona maatregelen gelden?

    Welke Corona maatregelen gelden?

    De maatregelen op het park die gelden in verband met Corona kunnen per dag wisselen. Hierbij volgen wij het protocol Veilig Samen Uit en de landelijk geldende voorschriften. Helaas kunnen ook wij geen voorspellingen doen over versoepelingen of aanscherpingen van de maatregelen.
    Een overzicht van de huidige maatregelen vindt u hier.

  • Mag de hond mee het park in?

    Mag de hond mee het park in?

    Kind- en mensvriendelijke honden zijn toegestaan mits te allen tijde kort aangelijnd. Uw hond mag niet mee in de attracties of op de bezoekersplaats van de kinderboerderij. Eventuele ongelukjes dient u direct op te ruimen.

  • Is het park rookvrij?

    Is het park rookvrij?

    Sprookjeswonderland is bijna geheel rookvrij. Roken is alleen nog toegestaan op 4 plekken verspreidt over het park.

  • Is het park goed toegankelijk voor rolstoelen?

    Is het park goed toegankelijk voor rolstoelen?

    Ons park is goed toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers. Wel willen wij vragen of andere leden uit het reisgezelschap de mensen met een beperking even kunnen assisteren bij het betreden van de attracties.

  • Zijn er ook rolstoelen te huur?

    Zijn er ook rolstoelen te huur?

    Wij hebben een aantal rolstoelen beschikbaar. Hiervoor betaalt u alleen € 20,00 borg. Een rolstoel kunt u per mail of telefonisch reserveren.

  • Heeft u ook karretjes of bolderkarren te huur?

    Heeft u ook karretjes of bolderkarren te huur?

    Nee, helaas deze hebben wij niet.

  • Zijn stepjes, skeelers en (loop)fietsen toegestaan in het park?

    Zijn stepjes, skeelers en (loop)fietsen toegestaan in het park?

    Nee, deze zijn niet toegestaan in het park. Uitsluitend medische hulpmiddelen zijn toegestaan.

  • Waar kan ik mijn auto parkeren?

    Waar kan ik mijn auto parkeren?

    U kunt parkeren op ons parkeerterrein voor de ingang of één van onze andere terreinen. Parkeren is bij ons gratis.

  • Kan ik mijn elektrische auto bij u opladen?

    Kan ik mijn elektrische auto bij u opladen?

    Nee, wij hebben geen voorzieningen om elektrische voertuigen op te laden.

  • Hoe laat sluiten de attracties?

    Hoe laat sluiten de attracties?

    Onze attracties zijn geopend tot een kwartier voor sluitingstijd van het park. Indien er nog een wachtrij bij een attractie aanwezig is, kunt u tot een kwartier voor sluitingstijd aansluiten in de wachtrij.

  • Mag ik eigen etenswaren meenemen?

    Mag ik eigen etenswaren meenemen?

    Ja hoor, geen probleem. U mag overal in het park plaatsnemen behalve in de restaurants en het terras van restaurant 'de Vergulde Koekepan'. Op het entreeplein is zelfs een speciale overdekte picknick-plaats.